zondag 10 april 2016

Antediluvian miniatures (Citadel) - Voorhistorische miniaturen (Citadel)

Recently I discovered these prehistoric 28mm miniatures at the bottom of a box. They are really ancient, I guess early 80ties and (presumably) from Citadel Miniatures. These must have been among the first models that I've painted - in a rather shoddy way :-) - back in '87. This is pure nostalgia, back from the golden days of old, when Games Workshop wasn't a corporate giant monster reeling in the big money. 
I'm glad I found them again.

Onlangs vond ik deze prehistorische 28mm miniaturen terug op de bodem van een doos. Ze zijn zeer oud, ik veronderstel begin jaren '80 en (vermoedelijk) van Citadel Miniatures. Dit moeten zowat de eerste modellen zijn die ik ooit heb geschilderd (in een beetje een klungelige stijl :-) ), al die tijd terug in '87. Dit is pure nostalgie van lang geleden, in de gouden dagen dat Games Workshop nog geen zakelijk monster was dat het grote geld binnenrijfde.
Ik ben blij dat ik ze terugvond.






1 opmerking:

Kaasmuis zei

schatten op zolder ;-)