zaterdag 7 april 2012

Weekendclip - Dream Theater - Build me up, break me down.

Na een weekje afwezigheid zijn we hier met de nieuwe weekendclip en meteen een stevige brok. Ditmaal is Dream Theater aan de beurt, de Amerikaanse band die zowat de standaard heeft gezet voor de hedendaagse prog-rock. Niet meteen de meest toegankelijke muziek maar met enige moeite een nooit aflatende ontdekkingstocht in een mix van rock, jazz, metal, blues, fusion en zelfs klassiek.
 Het nummer - Build me up, break me down - komt uit de fenomenale "A Dramatic Turn of Events", hun beste album van de laatste  jaren en voor mij absoluut album van het jaar 2011. Enjoy!



It's Dream Theater time, the American band that set the standard for 'prog rock' today. Its not your average, easy listening music, but with a little effort you discover an ever lasting voyage through rock, jazz, metal, blues, fusion and even classical.
The song - Build me up, break me down - is from the fenomenal "A Dramatic Turn of Events", their best album of the last few years and to me album of the year 2011. Enjoy!

1 opmerking:

Kaasmuis zei

ik had legoblokskes verwacht met die titel :-)