donderdag 17 november 2011

Nick

Een tweede academiewerkje dat ik nog even in de (acryl)verf wil zetten is dit portret. Volgens beproefde  en uitgewerkte technieken en 'eigen stijl', dat wil zeggen: gebruik van enkel zwart/witte acrylverf  en de techniek van het 'dry-brushen' of 'droogschilderen'. Deze keer heb ik wel wat ruwer gewerkt, een techniek die mij wel ligt.
Ik denk dat het nu tijd wordt om nieuwe kunsthorizonten te verkennen en de vergaarde kennis mee te nemen in de nooit eindigende ontdekkingstocht van de schilderkunst. Wordt vervolgd...

Nick - Acryl op doek 70 x 50 cm

4 opmerkingen:

Jörg zei

Mooi, mooi. Treffend weegegeven, en als ik, als obsessieve Cave-fanaat, dit zeg wil dat wel wat zeggen

Kaasmuis zei

Zeer poëtische beschreven. Ik kan al niet wachten om die nieuwe horizonten te bewonderen.

stekelbees zei

nieuwe horizonten... ben benieuwd
zwart wit ,niet mijn kleuren maar toch goe gedaan

Janina Modaal zei

Waaw, das echt een meesterwerkje he!